Kızlar dun kontrole gittim 34 haftalık hamileyim nts kontrolü yapildi o sirada da sancim vardi doktorum dogum yapabilirsin dedi ultrasonu incelediginde ise 2 hafta icinde kesin doğum olur dedi ve dün çektiğim sancidan şiddetli sanci çekiyorum sizce doğum mu gerçeklesiyor