Merhaba kızlar 27 haftalık hamileyim 6 tane kaybettim 11 sene sonra hamile kaldım (tedavi ile) son 1 aydır belimden bacağıma kadar vuran inanılmaz ağrılarım vardı dün açık mr’a girdim 5 fıtık çıktı doktorum krem verdi ama nette okudum hamileler kullanmasın yazıyor 15 gün fizik tedavi verdi bu dönem de ne yapmam lazım bilgisi olan paylaşırsa sevinirim ❣️🌹