Size danışmak istedim, adetime 2 gün kala beta 26 ydı, idrarda da silik çizgi çıkmıştı. Doktorum 4 gün sonra bir daha kan vermemi istedi, yarın vericem kanı. Fakat ben dayanamadım bugün de idrar testi yaptım, yine silik çıktı :( acaba artmadığını mı gösterir bu. Artsaydı testte daha da beşirgin çıkmazmıydı. Aynı marka testi kullandım, acaba ondan mı? Of moralim bozuldu biraz, ya büyümediyse?