bkts ankakusu_2022 merhaba özelde isterseniz çagrı gülümser ya da sertaç esin, devlette isterseniz gazi hastanesinde deniz karcaaltincaba ya da zubeyde hanim da cantekin iskender oneririm, bir tek Deniz hocayla gorusmedim yuz yuze ama cok methini duydum 8 martta randevum var benim de
TazeAnne06 ankakusu_2022 şehir hastanesine gidiyorum ben güzel ilgileniyorlar ben ikiz olduğu için gidiyorum
Deletedmom455465 bkts merhaba benimde yakinda detayli ultrasonum var direkt o bölüme randevu alamiyoruz degil mi. Ben farkli bir hastanedeyim fakat ramdevu bulmak zor zubeyde hanimdaki cantekin beyi düşünüyorum da
bkts Deletedmom455465 randevusunun nasil alindigi konusunda bir bilgim yok ama yine de mhrsden bi kontrol edin bence, cunku benim biraz acil sekilde kontrolum gerekiyordu biz bi tanidik vasitasiyla direk bashekimlikten giris yaptik, sali gunu de amniyosentezimi yapacak insallah Cantekin hoca🤲🏻 İnstagram adresinden yazin isterseniz bazen cevap veriyor direk iletisime gecme sansiniz olur belki
Deletedmom455465 bkts teşekkür ederim. Çok geçmiş olsun ozel degilse neden qmniyosentez yaptiriyorsunuz acaba.
bkts Deletedmom455465 ben tesekkur ederim, nift testi sonucum trizomi 18 pozitif geldi, amniyosentezle kesinlestirmek ve gebelik sonlandirmak icin yaptirmak durumunda kaldim
Deletedmom455465 bkts Çok zor bir durum gerçekten Allah yardımcınız olsun. Ama üzülmeyin inşallah Allah derdin dermanini da verir. Kucagınız boş kalmaz
SunnyG Deniz esinler’e gideceğim yarın. 850 TL Yorumları çok iyi. Buradan biri daha gitmiş, o da çok memnun kalmış
ankakusu_2022 SunnyG evet deniz esinleri de çok duydum, Sertaç esin ve özgür deren arasında çok kaldım
bkts Deletedmom455465 amin cok tesekkur ederim 🤲🏻 Oyle her sey Allahtan, ikinci gebeligimdi bu da nasip olmadi vardir Allahin bir bildigi diyoruz artik isyan etmek yakismaz 🤲🏻
mavi18_ Ben aydan biri’ye gitmiştim. Çok tatlı bir kadın o kadar güzel baktı ve bilgilendirdi ki bir daha çocuğum olsa yine ona giderim