Mrd ah ahh geçen sene Ekim ayında atlatmıştım covid ondan sonra panik atak kaldı bende . Hala da başa çıkamadım üzerinden kaç ay geçmesine rağmen . Çarpıntılar bitmedi ritim bozukluğu gibi ek atımlar oldu panik atak yüzünden. Kaç tane kardiyolojiye gittim biseyin yok dediler psikolojik diyolar . Şimdi doğumum yaklaştı kaç aydır sakindim ama iki gündür tekrar başladı panik atak sorunlarım . İlaçta kullanamıyoruz malum . Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimize