Zulal_00 melekkizim_00 ilahi yani yanlış anlamayın ama bazen burda yazılanları ağzım açık okuyorum 😁 abi herşeyi de sormazsiniz ya ne olabilir ki daha dün yapmışsın kaldı ki kış günü bozulma olmaz hemen 😁
alcang melekkizim_00 bizim ev sıcak olduğu için hemen bozuluyo. Normal havada bozulmaz kışın. Zaten tadında kokusunda bişey yoksa bozulmamıştır
Gmz34- melekkizim_00 bişey olmaz ama bana salçalı makarna yemiştim ve zehirlendim kusmaktan 3 saat boyunca acil hastane ve 2 serum besin zehirlenmesi yaşamıştım ama kusma olmadıysa bişey olmaz
Aloneanqel melekkizim_00 mutfakta doğalgaz açıksa benim ev gibi problem olabilir bozulabilir. Ama açık değilse zaten hava soğuk , mutfak dolap gibi birşey olmaz canım. Ben bakliyata kadar dolaba koydum herşeyimi sıcak olduğu için mutfak.
Gmz34- melekkizim_00 kokusu kötüydü ama ben hamileyim diye bana öyle geldi sandım salçanın kokusu kötüydü .Kaynanam yollamıştı eşime demiştim annesi yaptığı İçin toz kondurmaz kokmaz bizim salçalar dedi ben de bana öyle geliyor deyip yedim ama zehirlendim yine de laf söyletmedi salçasına
Aloneanqel melekkizim_00 benim de öyle canım. Kaç saat bekledi dışarda peki. Bir sıkıntı olmaz ya korkma. Bebeğin kaç aylık bilmiyorum ama ona yedirme eğer yemeğe geçtiyse böyle dışarda bırakıp
Tubmavi melekkizim_00 hiçbir şey olmaz ben hep dışarıda bırakıyorum dolaba girdi mi beğenmiyorum tadı değişiyor. Yaz günü değil ki
Madonna Koyduğun tencere neydi canım kendinde kötü birsey hissedersen doktora git canım. Ben genelde ne yemek yaparsam yapayım tencerede bırakmam. Bundan sonra bırakma bence canım