d1e2n3i4z5 Herkese merhaba , Demir ilacı kullanmaya kaçıncı hafta da başladınız kızlar ve ne kullandınız ? Doktorum bana 12. Haftada fertamir verdi ama kullanmaya başladığımdan beri bulantılarım ve aşırı baş ağrılaırm migrenim başladı bırakmak istiyorum 🥺🥺🥺
Beyzan738 d1e2n3i4z5 ferrosanol kullanyodm onu ilk baslarda ictm sonra decavit ve gynessferol die hapa basladm hala onu iciyorm aylardir 35 haftlgm.. Eger ole etkiler varsa sende doktoruna danis o bırak derse ole birak kendin birakma Danis baska ilaca gecirtir
irem-Dora d1e2n3i4z5 üç ayın sonunda verdi, düşüktü benim kan değerlerim zaten. Mide bulantısı yaparsa gece yatmadan içebilirsin demişti doktorum. O şekilde kullanıyorum, sorup siz de bir deneyin isterseniz
Karliozlem d1e2n3i4z5 banads 18.haftamda ferrum verdi sabah akşam aç karnına ama çok aç içemiyorum zaten mide bulantım çok fazla
annecik12 d1e2n3i4z5 bende 13 de başladım doktorum tok karna al yemekten sonra o bir saat içinde alırsam bide portakal gibi turunçgille beraber tüketirsem mide bulantımı azaltır engeller dedi. Ki aç karma alıyorsan almamamın öneririm çünkü doğru söylemiş doktorum :)
Beyzan738 Klcaysgl sabah ac karna kahvltdan yirmi yirmibs dk once iciyodm canm.. Eczaci sana ne yazdysa yada doktorn ne dedyse ona göre kullan💕
d1e2n3i4z5 Klcaysgl aç denedim olmadı tok denedim olmadı ama iyi Demir ilacı da buymuş haplardan çok daha etkiliymiş ilk gebeliğimde ferrum içmiştim zaten faydasını görmemiştim ama Buda beni yerle bir etti umarım bünyeye göre değişiyordur sende iyi olur 🙏
Demirkarbon 17 haftada ferrum hap verdi günde bir defa kullanıyorum kahvaltı sonrası iki saat sonra alıyorum öncesinde süt ürünleri kullanırsan arası 2 saat olsun dediği için herhangi bir şikayet oluşturmadi sadece kabızlık ve dışkı renk değişikliği yapti