Benim ilki sezeryan 38+6 olmuştu şimdi 36+6 dayım dr bir terslik çıkmazsa 39 haftayı doldursun ne kadar durursa o kadar iyidiyor ama ben artık dayanamıyorum karnım aşağı düştü azıcık iş yapsam belim ağrıyor karnım sertleşiyor geceleri uyku yok çok zorlanıyorum yani