Merhaba sevgili anneler. Bugün kontrolüm vardı ve hastaneden çok güzel haberlerle dönüyorum . 02.03.2022′de 2.oğlumu kucağıma alacam inşaAllah 🤲🏻 Ben 1 Mart istemiştim fakat 1 ve 3 Mart hem ameliyathane hem de odalar yoğunmuş. Normalde 39 haftayı bekletecekti ama suyu az olduğu için 38+4′ü uygun gördü . Kilosu 2960 3 kiloyu geçer dedi Boyu da 50 cm herkese sağlıklı doğumlar.