Canlarım merhaba bugun kan verdim beta 4087 kac haftalık gebeyim bir de kese ne zaman belli oluyor ilk doktor kontrolune ne zaman gitmeliyim bana yazar mısınız biraz bilgisizim o yüzden soruyorm yardım edersenz sevinirim😇 bu arada asırı mutluyum rabbim isteyen herkese nasip etsnnn😘😇