ressamistanne canım korkma iki hafta daha dayanabilirsin bi cm açılma ile. Zaten 35 hafta olucaksin ve ciğer geliştirici vurulacak bi arkadaşım 34 de doğum yaptı kuveze de girmedi bebegi. 1 cm cok büyük degil yanı. Suan icin doktor kontrolünde olman da iyi. Ayrıca parmaklayinca da açılma olmuş olamaz mi ne cok seviyo doktorlar ya bu olayı walla ben gicik oluyorum.
Birde özel hastane olayına da sinir oluyorum kendim de özele gidiyorum ama boyle durumda hiçbir yararları yok gerçekten bak yaaa