Zeyzey_12 öğrenci oldukları içindir muhtemelen. Benim de bayağı bastırmıştı ama muhtemelen cihazdan kaynaklı bastırıyorlar. Ben içerdeyken bilgisayar başında 1 kişi, ultrasonda 1 kişi bir de mete bey vardı. Sonradan bir de erkek geldi ama tam ben çıkarken. Talihsizlik olmuş sizin için normalde hocanın da olması gerekirdi.