Bende 5+3 haftalık hamıleyim benımde progesteron hormonum 5 çıktı doktor 200 mg Progestan verdi sabah akşam ağızdan alıyorum ama bende lekelenme vb şeyler olmadı hiç
Bebegı daha gormedık 4+6 da kese gördük oda alttan muyahane ile 4+6 da gittiğimizde pregestoron hormonu düşük diye hap verdi bakalım onumuDekı çarşamba gidicez kontrolw