Girl 32 gün önce doğum yaptım. Aynı dertten bende de var canım, eşler aslında her zamanki gibi ama biz değştik bu süreçte. Benimde herşey gözüme batıyor mesela. Eşim eve biraz geö gelse benimle kalmak istemiyor artık beni istemiyor diye düşünüyorum. Bazen nefes alması bile gözüme batıyor o derece. Herşeye sinirleniyorum, patlatacak yer arıyorum tabiri caizse.
Eşinin yaptığı elbette doğru değil seni anlaması gerekirdi. Ne kadar zor bir sğreçtrn geçtiğini, ne kadar büyük bir t şey yaşadığını düşünüp ona göre davranmalı. Sakin olduğun bir zamanda bunları eşinle konuşmanı öneririm.