Az önce doktordan geldim doğsada artık bi sakınca olmayacağını söyledi. Nefes alıp verebilir dedi. 2 buçuk kilonun altındaki bebekler küveze alınıyo diye biliyorum. Doğsa nasıl olur bilmiyorum. Benim gibi olanlar var mı ve kaçıncı haftada doğum gerçekleşti?