Krdlnnnnnnnn Hirakus25 ben kullanıyorum enfeksiyondan ötürü fakat zararı var mı yok mu anlamadım.. midem bulanıyor haptan mı bebekten mi bilmiyorum çok kötüyüm
Kamile_Murat Hirakus25 ben kanal tedavsi yaptrmistim hamileligimi bilmeden once sonra bir gece oncesinden yuzum sistim diş doktiru antibikotik yazdi gebeler kullaniyomus hic bir zarari yokmus kadin doğumcular bile yaziyolar
Hirakus25 Krdlnnnnnnnn geçmiş olsun bulantılarınız henüz hamileliğiniz yeni olduğu için olabilir yinede doktorunuza danışın 🙏