ecem11 adetim gecikti 2 gün adet öncesi belirtilerim yoktu. Doktor adet olmazsan bir hafta sonra yine gel dedi ama kafama takılan daha önceden 0.0 çıkmıştı sizce artabilir mi
Srdm Çok çok düşük bi değer canım, benim 2,39 çıkmıstı 3 gün sonra tekrar yaptım düşmüştü. Bence bi hafta kadar bekle gecikme devam ederse geç döllenme olma ihtimaline karşı yaparsın öyle
ecem11 Neslialya benim adet günüm 2 gün geçti senin adet öncesinde çıktığı için daha çok ihtimal varmış tabi