Elifkacmaz15 Arkadaşlar hani diyorlar ya son aylarda göğüsten süt gelor falan benim hiç öyle bişey yok 35+5 haftalık hamileyim goguslerde ıslaklık bile yok göğüsler de sertleşme bile yok bu sütüm olmayacağı anlamına mı geliyor acaba 😶😶
Mrv1007 Elifkacmaz15 yok canım onunla alakası yok benim üç ablam da dogum yaptı biri normal ikisi sezaryen ile dogurdu hamileyken hiçbirinin göğsünde sızıntı vs olmadı. Ama dogum yapar yapmaz üçünün de sütü geldi
teletabi Elifkacmaz15 Aslaaaa. Hiçç öyle düşünmeyin. İlk gebeliğimde ne hassasiyet ne şişlik ne sertlik ne süt gelmesi yaşamadım ama doğumdan hemen sonra geldi sütüm. Herkeste bir olmuyor herkeste gelicek diye bir kural yok lütfen bunu düşünmeyin 🙏🏻🌸
Mrvsmt2502 Elifkacmaz15 hayır canım öyle düşünme ablamın doğuödan sonra gelmişti ama ben son aya girince duşlarda sıcak su ile masaj yapıyprum göğüslerime alışsın diye şuan sıktırınca biraz birqz geliyor riskli bir gebeliğin yoksa biraz biraz başla sende
Belacivciv Elifkacmaz15 Alakası yok kendinizi strese sokmayın daha şimdiden. 41. haftada doğum yaptım hiç öyle sıvı yada sertleşme vs olmadı. Çok şükür sütüm de var
pinarakin1 Elifkacmaz15 bende ilk çocuğumda son ay gümüş kapak taktım kapakların için kolostrum pıhtısı oluyordu doktorum sütü çektiğini söylemişti 2. Çocuğumda tekrar kullanacağım inşallah zaten ilk emzirirken ki acıyı dindirip yara olmasını önlüyor