FKHA benim de previa durumum vardı hatta totalisti ve eski doktorum çıkmaz demişti ama çok dikkat ettim kendime ve 32. Haftadan sonra yukarı çıkmaya başladı yani herkesin süreci ayrı sakın üzülmeyin ve dert etmeyin kanaması olan da var olmayan da gerçekten çok dikkat edip bol dua etmek gerekiyor duanın gücüne çok inanıyorum bence benim durumum kesinlikle duanın gücü🤲🏻 İnanın korkmayın Allah büyük sevgiler🌸