Evlatlarim2 ben devlet hastanesinde yaptım ama normal dogumdu , ebeler vardi dogum esnasinda doktor yoktu ama ilgileri gayet iyiydi ben memnun kaldim, hatta 2. Ye hamileyim gene devlette yapicam dogumu 😊 devlette sezeryan olan akrabalarim da var bi sorun yasicagini dusunmuyorum bence doktorlari arastirip iyi bi doktora git 😂