Sami bende hastasıyım, hamilelik sürecimde tanıştık, bende çok seviyorum doktorumu, Sorduğum her soruya anında cevap veriyor, çok rahat ulaşabiliyorum. Kontrollere gittiğimde de acayip ilgili güler yüzlü herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatan insanı psikolojik olarak da rahatlatan, çok iyi bi doktor gerçekten, iyiki metin hocamla yollarımız keşişmiş diyorum🙏🏻🙏🏻🙏🏻