Merhaba kizlar bn 37 haftalik hamileyim ve asla alttan baktıramıyorum bu 2.hamileliğim ilki normal oldu ondada zorlandim baktiramadim simdi sezeryan istiyorum ama devlet hastanesinde istege bağlı sezeryan yapiliyor mu bilmiyorum ayni zamanda panik atak hastasıyim bu korkuyu nasil yenebilirim cok sıkıntıdayım😐