Yaseminmms Kızlar miyomum var intramural. Rahim içinde değil ama. Sezaryenda kanama olacak ve bebeğimi göremeyeceğim diye çok korkuyorum. Miyomu olup sezaryen olan var mi lütfen güzel şeyler duymaya ihtiyacım var
Mavisinannesi2 Yaseminmms hamileliğimin başında 4cm miyomun olduğunu öğrendim ve safra kesemde taşlar var doktorum hiç sorun etmiyor bana bırak sen düşünme onları diyor sizde düşünmeyin hamileliğinizin tadını çıkarın 🙏
Yaseminmms Mavisinannesi2 birsürü çeşidi var işte. Benim doktorum istediğim bilgileri vermiyo zorla laf alıyorum ağzından
Mavisinannesi2 Yaseminmms başka doktora geçin o sizi bilgilendirir benim 28. Haftam ara ara kanamam oluyor ama çok şükür henüz önemli bi kanama olmadı
Mavisinannesi2 Yaseminmms keşke baştan değiştirseydiniz içiniz rahat olurdu ama şimdide başka doktora gidebilirsinizki hiç değilse içinizi rahatlatabilir🤩
Yaseminmms Mavisinannesi2 düşünmedim değil ama eşim götürmuyo.bende panik atak yoğun anksiyete var ve her şeyi çok kafama takıyorum bu sebepten sürekli doktor doktor geziyoruz artık o da sıkıldı