Arkadaslar merhaba, ben tam 1 haftadir ağır gribal enfeksiyon geçiriyorum. Hamile olduğum için ilaç da kullanamıyorum. Nane limon, sıcak çorba hep deniyorum. Ama hiç mecalim yok ilk 3 gün her yere kustum afedersiniz. Bir anda çıkarıyorum. Katı yiyecek yiyemiyorum. Ucundan ucundan yiyebiliyorum fazlası yok 1 haftadir açım. Biraz yiyorum tamam. İshalim de var . C vitamini takviye ediyorum ama iştahım da hiç yok . Nasıl atlatacagim bilmiyorum. Insallah bebegim etkilenmemistir bu durumdan.