Esmavoles bende kürtaj oldum 2 kez adet gördüm 1,5 haftadır ağrıdan ölüyorum enfeksiyon mu var başka bisey mi bilmiyorum . Kadın doğuma çok randevu aldım kana bakmadılar bugün acile gittim ağrım var dedim 0,43 çıkmış olmayacağını biliyorum korunmadık ta niye ağrım var çözemiyorum . 2,5 aydır ilk defa bugün kan verebildim almadılar umursamadılar . 9 gün var adetime . Ben ilk başka 2 gün önce kadın doğuma gittğimi ilgilenmediklerini hatta ürolojiye randebu almam gerektiğini söylediğini söyledim 🤦🏻♀️ Bu doktorda bana engeksynun var ürolojiye görün dedi cipro verdi fakat kürtajdan sonra üroloji bakmaz ki ya . Diğer gelebiğim hemen evlendim tutmuş sonrası kalbi durdu ben hiç bise anlamıyorum çözemiyorum 28 senedir ağrımayan kasığım kürtajdan sonra sol alt kısmı felaket yumruk oturmuş gbi gözümden uyku akıyor çok kötüyüm neyden kaynaklı bilgimde yok