Kızlar ben ilk doğumu normal yaptm hamilelikte basur vardı zaten doğumda hepten kötü oldu 1,5 ay oturamadim üstüne . Suan 2.ye hamileyim doğumdan degil ama doğumdan sonra basur açısından korkuyorum . Doktorumla henüz bunu konuşmadım salı günü konuşacağım . Sırf bunun korkusundan sezaryen olmayı bile düşünüyorum. Bu şekilde olan var mi doktorlarınız ne düşünüyor ?