iki_melek_annesi ben de emin oldum artık çocugum görümlük istiyor 😂canım ne yapsam çekmedi elleri ordan. doktorun kapısının önünde beklerken bile çikolata yedim meyve suyu içtim, evden çıkarken tatlı yedim su içtim, arabada bile bitter cikolata yedim yokk yokkk. Hareket ediyor ama ellerini çektiremedik mümkün değil yani bilerek yapıyor gibi sanki aylardır😂 bizim de 1 nisandı bugün 2 nisanda anlaştık aksilik olmazsa