Sevdaerkose kendi adıma konuşursam eğer ben annemin dönemiyle kendi dönemimi günümüz şartlarındaki gıdaları ele alırsam bir tutamıyorum annelerimiz bizler gibi katkı maddeleriyle, hormonlarla , kimyasal ilaçlarla dolu gıdaları tüketmemişlerdir diye düşünüyorum ha evet dediğiniz gibi her kullanmayan insan sıkıntı Yaşar mı ya da kullananlar kesinlikle sıkıntısız bir süreç mi yaşarlar tabi ki hayır bazı şeyler de nasip kısmet meselesi tabi ..tedbir bizden takdir Allah’tan ..🌸🤲🏻