Mavisinannesi2 Nil Duru mu Almira mı sizce annişler ankette sayılar çok yakın bide burdan görüşlerinizi alıyım istedim🧚🏻♀️🌸
hemsiree Mavisinannesi2 ama bakın diğer arkadaşlar da benim gibi sadece duruyu sevmişler 🙂 gerçi sizin bebeğiniz tabii ki nasıl isterseniz öyle olsun ben çift isme karşı olduğum için öyle dedim 🙂
Mavisinannesi2 hemsiree bende karşıyım kendimde çok çektim ama nil çok uzun bi isim değilki ikiside kısa🌸