Eliff7111 Bugün tam 30. Haftaya girdik. 2 gündür bebek hareketleri az ve sadece kıpırtı şeklinde hani hareket ettiğini hissediyorum ama tekme felan yok acile gitmeli miyim
Kubrailkan Benimde 2 gündür öyleydi,ama hissediyordum. Daha öncesinde de yine 2 gün öyle olmuştu kontrolde arkada olduğunu söyledi doktorum. Bugün yine çok şükür hareketlendik🥰