Kızlar afedersiniz ama ilişki yaşayalı 6 gün oldu öncesinde zaten korunuyorduk bugün doktora ilaç yazdırmaya gittim ara kanama olduğunu ve kahverengi akıntım olduğunu söyledim doktor muayene etti rahim duvarı kalınlaşmış dedi zaten 4 gün var adetime bu normal değil mi doktor şüphelendi beta istedi negatif ama yumurtamda 6 gün önce çatladı bu ay 20. Günde yumurtladım pazartesi yine gel kan ver dedi ya benim bile öyle umudum yok adam beni durduk yere umurtlandırdı 😂😂 yumurta çatlayıp ilişki yaşayalı 6 gün oluyor peki haftaya adet olsam bile sonrasında beta pozitif çıkar mı sizce üstün görme gibi