Yani olması iyi olur cünkü catı müsait değilse normal dogumda bebegin sıkısması omuz problemleri olabiliyor dogum zorlasıyor sağlıksal sorunlar gelişebiliyor malesef. Ve korkulcak hiçbirşey yok tabi doktora göre değişiyor benim doktorum sağolsun hiç hissettirmedi bile hemen yumusak sekilde baktı bitti gitti ☺️