Eylul11 Merhabalar Zonguldak’ta level hastanesine gidiyorum ve doktorumdan memnun değilim . Bildiğiniz tanıdığınız iyi bir doktor var mı ? Bu çevrede Bülent Ecevit üniversitesinde doğum yapanlar memnun musunuz ?
Eylul11 seymafrnc Sibel doğan hanıma gidiyorum . Bilemiyorum çok fazla donuk soru sormadığınız sürece çok fazla açıklama yapmıyor .
seymafrnc Eylul11 Bende kendisine gidiyorum tam tersine memnun kaldım. Daha önce Karabük takipliydim sadeve hastane ortamı kalitesi vs farklı gelmişti.