Kızlar bu gün çatı muayenesi yapıldı doktorum normal doğum için çok dar olduğunu söyledi muayene ederken bile o kadar çok canım yandı ki 8 martta sezeryan için gün verdi bilmiyorum kendimi çok tuhaf hissettim iki doğumu da gördüm hemşire olduğum için off çok garip hissettim kendimi siz de sezeryan olacak varmi siz neler hissediyorsunuz:/