Aslii_rc İyi günler güzel anne adayları 🌸 Aldığınız bebek arabaların markalarını paylaşır mısınız ve memnun musunuz 🌸👶🏻🥰
Denzk Aslii_rc canım ben dün kraftan aldım 2600 e. Başka markalarda var ama içime sinmedi bir türlü. Bu ürünüde kullanan varsa yazarsa mutlu olurum. Kraft city gold travel.
Aslii_rc Denzk hayırlı uğurlu olsun inşallah sağlıkla gezdirmeyi nasip etsin Allah öncelikle 🤲🏻🌸 Neden içine sinmedi 🥺
Denzk Aslii_rc Bu içime sindi canım bunu aldım diğerleride güzel ama kraft bilindik bir marka 2 sene garantili karşımızda muhattap var en azından diğer markalar da bu konuda içime sinmediği için alamadım fiyat performans olarak bunu beğendim
Aslii_rc Denzk Ay yanlış okumuşum kusura bakma 🥲 Sağlıkla gezdirmeyi nasip etsin Allah minik bebişi 🌸👶🏻👶🏻🌿 paylaşımın için çok teşekkür ederim 🌹
burcuruli Aslii_rc bizde doona aldık bebeğim daha doğmadı ama eşim şuan da bile baya memnun her gün evin içinde birkaç tur atıyor arabayla 😂😂
ikicocuklubiranne Aslii_rc Kraft leon kullanıyorum oğlum 2,5 yaşında taş gibi araba. Travel olduğuna pişman ettirmedi hiç ☺️Şimdi ikinci bebeğime kullanacağım nasipse