Arkadaşlar 42. Haftada doğuran var mı ben şu an 40+5 haftalığım doktor pazartesi gel doğumu başlatalım doğmazsa dedi ama biraz daha beklemek istiyorum Bebek kanala yerleşmiş benimde düzensiz kasılmalarım ve sancılarım var biraz da bel ağrım var kendi sancımla doğum yapmak istiyorum biraz daha beklemek istiyorum ne yapayım