Mouradi Grkmkrkmz48 Merak ettim bebişi 😅😅 of bende bu site açılmıyor maalesef göremiyorum :( İnşaAllah sağ salim kucağınıza alırsınız 🥰
Serpilicden Grkmkrkmz48 benim de öyle olmuştu 12. Hafta da kız demişti 13. Hafta da gittiğimizde erkek dedi 🙊🙈
Kbrazcan ErenArden  bize de tahminde bulunur musunuz 🥰 yarın kontrolümüz var gösterirse 15 haftalık oluyoruz
Kbrazcan ErenArden yaaaa inşAllah hayırla sağlıkla çok teşekkür ederim yarın yazarım İnşAllah 😍 çok heyecanlandım