EsilaMiracAyazEren_Moms M123M Kızımı 40+3 oğlumu 40+2 de doğurmuştum. 30+6 haftayız şu an 3. Bebeşimle bakalım bu kaç haftalık doğar 😂
Smyyipek M123M bilmiyorum en kısa zamanda sancım gelir de inşallah çok beklemeyiz. Beklemeye karar vermek çok zor sürekli acaba bi sıkıntı olur mu düşüncesi aklımda çıkmıyor
TnE_ M123M son gün pazartesi o zamana kadar bekliyoruz hafta sonu da gelmezse pazartesi yatışım yapılacak hayırlısıyla sizin ?
TnE_ M123M yok gelmedi önemli olan nişan değil düzenli ve şiddetli sancı lazım bana 😀 açılmam da var 3 cm bebek kanalda baskısı iyi ama sancim düzenli değil maalesef
M123M TnE_ en son gittiğimde yumuşama var uyaralım demişti açılmaya başlar dedi sonra tekrardan baktı aşılmaya başlamış dedi ama 1 cm falan heralde
TnE_ Smyyipek hayır. Sancilarım düzensiz olduğu için önce bekleyelim kendi gelir belki dedi direk suni vermek istemiyorum dedi
M123M Smyyipek özeldeki doktorum 40 da direk sezaryana alıyor ben de devletteliyle görüştüm suyu falan yeterli haraketleride iyi olduğu sürece 41+3-41+4 e kdar bekleyip suni sancı verelim bebeğin pozisyonu iyi dedi
Smyyipek TnE_ ya ne güzel. Özele mi gidiyorsunuz? 40+5 oldum ben bugün yatış yapıp suni verelim dediler devlette imza atıp çıktım bende
TnE_ Smyyipek evet özele gidiyorum. Bugün kontrolüm vardi dedim bugün verin suniyi bu kadar bekledin pazartesiye kadar bekleyebilirsin bence dedi 😀 doktorum da tanıdık çıktığı için aramız iyi bayağı 😊