nagis1 ilk hamileliğimde sezeryanla doğum esnasında 36 haftalık bebeğimi kaybettim 2.5 yıl oldu şimdi ikinciye hamileyim ilk hamileliğimde eş ayrılması oldu o yüzden son aylarda çok dikkat edilmesi gerekiyormus Allah korusun aynı durumu yaşamamak için ada hastanesindeki esra hanıma gidiyorum ondan da memnunum da ama mehmet sipahi daha işinin ehli bir doktor olduğunu duymuştum.