2 kere sezeryan oldum evime geldim ayağa kalktım iş güç beni bekliyordu heryeşimi kendim yaptım ilk 2 gün zor gülerken bile acıyor çok ama sonra zaten antibiotik en üst düzeyde verdikleri için geçiyor diyorum ya kalktım evini süpürdüm sildim yemek yaptım korkma mecbursan yapıcak birşey yok tabiki normal doğum sağlıklıdır bilmiyorum ama sezeryandan da korkma