CansuDRY maşallah ilk gebeliğim kayıpla sonuçlandı ama 8 gün önce öğrenmiştim şimdi ise doktorum kendince şüphelendi test yaptı yok ama adamın benden daha çok umudu var pazartesi geri gel test ver dedi 😂😂 ya daha afedersin ama ilişki yaşayalı 1 hafta olmadı adam benim hamile olacağımdan çok emin nedense 😂😂 diyemedim hocam daha çalışma 6 gün oldu diye 😂 adetime 4 gün var hamilelik için gitmedim ilaç yazdırmaya gittim sadece beni umutlandırdı ya 😂 20.gün yumurtladım