Civcivvmomss Kızlar karnım 30 haftaya kadar çatlamıştı ama son biir aydır çok çatladı kırmızı kırmızı duruyor bu haldeyken iyileşme şansı var mı liearac sürüyordum bı faydası yok boşuna para vermeyin
burcinvrl6006 Civcivvmomss benimde öyle kırmızı kırmızı göbeğim vazelin bebek yağı kullanıyorum umarım geçer doğumdan sonra 😕
Nasaearth Civcivvmomss malesef canım çatlaklar iyileşmiyo beyazlıyo ama bio oil yeni oluşan kırmızı çatlakları azaltıyormuş ben kullanmadım ama öyle söylüyorlar
tugbaacng Civcivvmomss çatlak zaten pembemsi,mor veya kırmızı olur. Benim göbeğimde hiç yok ama bacaklarım berbat halde. İzleri geçmiyor sadece bir süre sonra beyazlıyorlar..
SunnyG Beyaza dönerse çaresi yok da kırmızıda nemlendirmeye devam et. Belki ek takviye krem vs kullanırsan iz azalabilir. Ama çatladıysan çatlamışsındır yani tamamen genetik aslında