karamella_ Kızlar dünden beri çok kötü bel ağrısı çekiyorum sancı geldikçe belim yanıyor gibi yürüyüş yaptıkça karnım çok sertlesiyo mideme kramp girmiş ağrıyor bugün napacam bilmiyorum kasikta hafif hafif sancım oluyor benim gibi olupda doğumu başlayan var mi
Lulikli karamella_ benim de dün bel ağrım vardı. Ara ara da kasığıma iğneler battı. Ama gitmedim geçici olduğunu hissettim. Eğer nişan ya da su gelmesi yoksa bence gitmeyin boşuna hastahanelerde uğraşmayın
RedFlower karamella_ sancıların düzene binipde şiddeti artana kadar bekle. Suyun gelirse git. Hastane daha çok strese sokuyo insanı
Yesimmm12 Şuan aynıyım sabah dan beri ayaktayım oglumu hastaneye getirdim yürüdük ebkarnim daha da sertleşiyor ara ara hafif sancılar vuruyor daha 30+1 haftaligiZ