Akdere_01 37 haftaya gireceğim her gün ara sıra kasıklarım ve belimden sancı giriyor doğum yakın mı acaba diyorum Sizde de oluyor mu günü yakın olanlarda ?
Firdevs_sahinnn Akdere_01 Bende 37+ 5 im özellikle sağ kasığımdan bıçak kesiği gibi ağrılar giriyor özellikle bu hafta başladı Bende siz gibi doğum yakın mıdır diye düşünüyorum
Akdere_01 Firdevs_sahinnn benim de hep sağ tarafımdan giriyor kasığım ağrı girince oturduğum yerden kalkamıyorum belimden de sancı giriyor bir kaç gündür inşallah sağ Salim kavuşuruz bebişlerimize 🙏
Firdevs_sahinnn Akdere_01 Aynen bende de öyle oluyor ağrı girince kıpırdayamıyorum dün gece oldu mesela 🥴 Hayırlısyla doğuralım allahın izniyle Bende diyorum bu ağrılar olunca doğum yakın heralde normal mi gözüküyor şuan
Akdere_01 Firdevs_sahinnn benim ikinci doğumum olacak bu ilkinde böyle kasığım felan ağrımadı ama belimden yine sancı giriyordu galiba yakın diyorum