Seydasavrak o kalpteki dört odacığı zaten kendi doktorum da normal muayenede gösteriyor bakıyor sizin doktorunuzda normal muayenenizde hiç göstermemiş miydi? Tam anlamadım ama kalp aksı, ventiküller, atriumlar vs onlar incelenmiş kalple alakalı raporda geniş bilgi verilmiş sizin raporunuzda da bunlar yazmıyor mu ?