Canım aynı haftada bende de oldu 13 haftaya kadar devam etti daha sonrasında bir iki sefer dışarıya kanama oldu iki gece yattım hastanede iğne ve serum ile kese alanındaki kanama dağıtıldı şu an 35 haftamdayım çok şükür bir sıkıntı yok kanama alanı da yok doktorunuzun tavsiyelerine mutlaka dinleyin korkmayın iş yapmayın hep yatın ayaklarınıza havaya yuksege aldırın