Ezginurklc 38 haftadayım kuru karın ağrısı ve belimde sancı var karın ağrısıyla doğum belirtisi yaşayan oldumu?
Aslylmz Aynıları bendede var kasık agrısıda bebek cok hareketli hareketleri acıtıyor. Ama düzenli bir sancım yok. Heralde hazırlık yapıyor
Busra2013 Ezginurklc sordum normsl dedı ıc organların hepsı yukarı cıkmıs durumda hepsı sıkısmıs durumda o yuzden normal dedı