Venus_ çok düşündüm bende bıraksam daha kolay olur diye ama bırakamadım stresli bir dönemdeydim hep diyordum bebek olursa ancak bırakırım diye, hamile kaldığım ay ciddi sigara ve alkol kullanımım oldu tatilde olduğumuz için meğerse hamileymişim 4 haftalıktı öğrendiğimde 6. Haftaya kadar 2ye düşürdüm sonra aniden bıraktım sigarayı. Yapamadım bunu ona.. 5.5 aydırda ağzıma sürmedim, ki bu süreçte annemi kaybettim çok zor zamanlar geçirdim halada geçiriyorum ama oğlum dayanak oldu bana.. darısı tüm isteyenlere.. o nedenle şartlandırmayın kendinizi bırakmam lazım illa diye şartlandırdıkça daha çok istiyor bünye