Sevoo-066 ben işkembe yedim hamileyken. Bildiğiniz temiz bir yer varsa gidip yiyin sonuçta canınız çekmiş ve bir kazan yiyemeyeceğinize göre bir zararı olmaz neden olsun ki. Annelerimiz neneleriniz ne bulursa onu yemişler bence çok takılma yemeye içmeye canının istediğini minicik te olsa ye şahsi fikrim.