Kızlar bu progesteonu kullanan varmı?Azerbaycanlılar biler.Gunde kac defaa kullaniyorsunuz?Kanama alaniniza etki etdimi?Ben daha once gunde 3 kez kullandim cok bir etki etmedi kanama alanim duruyodu.Cyclogest 200mg kullandim o sanırım fayda etdi ama doktora gitmedigim icin net bilmiyorm kendi fikrim bu yönde.Simdi yine utragestan 200mg basladim gunde 2 kez sabah akşamm.Sizler kullaniyormusunuz?